Регистрация ·  Логин: Пароль: Запомнить   · Забыли пароль?




Ответить на тему
Автор Сообщение

Супермодератор
Аватара пользователя

С нами: 11 лет 3 месяца
Сообщения: 59515
Россия

Сообщение 03 сен 2016, 14:23 

[Цитировать]

Guild of Dungeoneering

OСНОВНАЯ ИНФОРМАЦИЯГод выпуска: 14 июл, 2015
Жанр: RPG, Roguelike
Разработчик: Gambrinous
Издательство: Versus Evil
Платформа: PC
Версия игры: 1.06 Update 5 oт 17 ФЕВРАЛЯ 2016
Тип издания: Repack
Язык интерфейса: английский
Язык oзвучки: английский
Таблетка: Присутствует (3DM|ALI213)СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ Операционная система: Windows XP/Vista/ 7/ 8/ 8.1
Процессор: DualCore AMD/Intel 2.0 GHz
Оперативная память: 2 gб
Видеокарта: Intel Core HD Graphics 4000, NVIDIA 8800 GT
Свободного места на жестком диске: 450 MBОПИСАНИЕ
Guild of Dungeoneering - минималистический и довольно необычный dungeon crawler, выполненный в черно-белой цветовой гамме. Игрок конструирует собственное подземелье с различными ловушками, комнатами, монстрами и, конечно же, сокровищами, а уж протагонист ищет путь сам. Только от Вашего инженерного хитроумия зависит, сможет ли он обчистить Вашу вотчину или останется лежать горсткой костей в назидание остальные героям, которые придут после него. Очень необычный рогалик, основная фишка которого заключается в том, что вместо того чтобы самому ползать по подземелью, мы строим подземелье вокруг героя. При этом непосредственного контроля над героем во время перемещения по подземелью мы не имеем. Вместо этого его надо "заманивать" в нужные комнаты лутом и монстрами, которых мы также выставляем в комнаты. Всё построение подземелья происходит с помощью карт трёх типов: комнаты, монстры и лут. Бой в отличии от перемещений мы контролируем полностью. Ну как полностью, мы также выбираем действие из предложенных карт. Карты зависят от класса героя и экипировки. Вне подземелий мы развиваем нашу гильдию, пристраивая к ней комнаты на деньги вынесеные из прошлых подземелий. Комнаты дают доступ к новым героям, шмоткам и т.д. Ну и разумеется потрясающе милый артстайл в стиле карандашного наброска и очень симпатичная музыка.Guild of Dungeoneering Launch Trailer
Guild of Dungeoneering: Digital Deluxe EditionВерсия игры: 1.06
Контент загружен 18 Февраля 2016 и полностью идентичен лицензионной версии игры распространяемой в Steam.
Игровой контент упакован в простой инсталлятор с сжатием по-умолчанию.
Издание Digital Deluxe Edition включает в себя:
Standard Edition издание игры и Soundtrack
DLC:
Guild of Dungeoneering Pirate's Cove
v1.06
17 ФЕВРАЛЯ - GAMBRINOUS
Hi folks! This is now released!

Full patch notes are below and our roadmap for future work is here.

As always, thanks for your continued support!
Colm

Battle Scars Revamped
I knew when we added Battle Scars in v1.05 that it was a big change to how things worked, so I specifically asked for feedback. Thanks to all of you who gave feedback on this new feature. We have now revamped how battle scars work.
Less scars: a dungeoneer can only gain two scars max
More variety: we've expanded the list of possible scars, particularly to bring in more magic-focused ones
Less frustration: no more purely-negative scars
Evolving scars: most scars now have an [Early Stage] version that soon upgrades into the [Final Stage] version.
As usual new dungeoneers are fresh-faced without any scars. Winning quests gains you scars until you have two, then evolves one scar per win (if you have any early stage ones). So the progression will always be:
New hero -> first scar -> second scar -> evolve random scar -> evolve 2nd scar

This means that the Early Stage version of any scar will only ever be around for 1-3 quests. Given the lifespan of dungeoneers I think this is going to work well.

Here's the new scar list:
- Hard-headed (+1 hp, -1 card) [Early Stage]
[Final Stage] becomes +2 hp, -1 card
- Punch drunk (+1 stupidity) [Early Stage]
[Final Stage] adds to above: stupidity cards now do: block-1-any
- Hulking (+1 hp) [Early Stage]
[Final Stage] becomes +1 hp, +1 stupidity
- Flesh Wound (-1 hp) [Early Stage]
[Final Stage] becomes: -1 hp, gain Tenacious trait
- Scrounger (One loot choice is of a higher level than normal) [Early Stage]
[Final Stage] adds to above: Can no longer take treasure instead of loot
- Gullible (One loot choice is of a lower level than normal) [Early Stage]
[Final Stage] adds to above: +1 to all gold gained from treasure
- Hubris (same pathing change as Barbarian's deathwish, without the bonus hp in battle, description: 'Convinced they cannot lose. Seeks out higher-level monsters') [Early Stage]
[Final Stage] adds to above: +1 hp vs higher-level monsters.
- Fountain addict (fountain pathing bonus, first tile card each turn always has a fountain) [Early Stage]
[Final Stage] adds to above: immune to negative fountain effects
- Tricksy (start quest with level 1 loot choice) [Early Stage]
[Final Stage] adds to above: No gold gained from treasure
- Pyromaniac (+1 fire) [Early Stage]
[Final Stage] adds to above: gain Burn trait
- Paranoid (+1 armour) [Early Stage]
[Final Stage] adds to above: +1 stupidity
- Veteran (+1 blade)
- Scarred (+1 crush)
- Zealot (+1 Holy)
- Mystical (+1 Arcane)
- Naturist (+1 Growth)
- Agile (+1 Swift)

To keep things simple, all old scars will be wiped with the release of this patch.

Turbo Mode
You can now enable Turbo Mode in the options screen to have EVERYTHING happen at 3x speed in the game. Animations, pauses to let you read dialogue, everything will zoom by at this new speed. I wouldn't recommend it for new players as you will miss a lot, but it will be a huge relief I think to people who are replaying or trying out for one of the more difficult achievements.

Ultrawidescreen Support
The game should now work nicely fullscreen (or windowed) even if you have a crazy-wide 21:9 display.

General Bugfixes
- fix for quest-breaking bug if a monster pickpocketed your barbarian's withstand and then used it against you
- fixed a problem with the 50+ tile dungeon achievement not triggering correctly
- fix for an issue if you had a card about to be placed and clicked on the options cog
- fixed a crash if you had the fountain that buffs your unblockable attacks and used an unblockable magic attack
- fixed an issue with monster names in the battle screen that spanned two lines (three-headed monkey, anyone?)
- fixed bug with dice vs conceal not getting +dmg
- sound effects in battle weren't respecting the SFX volume you had selected
- fixed a display bug around opening and closing the boss rematch window several times quickly

Hotfix Feb 17th
- fixed an issue with Zealot incorrectly giving -1 loot choice
Установить
Играть.

ОБНОВЛЯЕМАЯ
Download
Для скачивания .torrent файлов необходима регистрация
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм

Страница 1 из 1

Ответить на тему

   Похожие торренты   Торрент