Регистрация ·  Логин: Пароль: Запомнить   · Забыли пароль?




Ответить на тему
Автор Сообщение

Супермодератор
Аватара пользователя

С нами: 11 лет 3 месяца
Сообщения: 59515
Россия

Сообщение 02 май 2019, 16:37 

[Цитировать]


WE HAPPY FEW
Дата выпуска: 10 авг. 2018
Жанр: Action, Adventure, Survival
Разработчик: Compulsion Games
Издатель: Gearbox Publishing
Платформа: Windows
Версия: 1.7.79954.1
Тип издания: Лицензия
Язык интерфейса: Русский, Английский, Французский, Итальянский, Немецкий, Испанский, Японский, Бр. португальский, Китайский (упр.)
Язык озвучки: Английский
Таблэтка: Не требуется | DRM-Free от GOG
‣OC: Windows 7 / 8 / 10 (x64 only)
‣Процессор: Triple-core Intel or AMD, 2.0 GHz or faster
‣Память: 8 ГБ ОЗУ
‣Видеокарта: NVIDIA GeForce 460 GTX / AMD Radeon 5870 HD
‣DirectX: Версии 11
[*]‣Свободное место на жёстком диске: 10 ГБ[/spoiler]
We Happy Few — это история небольшой группы отважных и в меру ужасных людей, пытающихся сбежать от жизни в городе Wellington Wells, построенной на радостном отрицании. В этой альтернативной Англии 1960-х в основе всего лежит соответствие нормам. Вы должны бороться или слиться с одурманенными наркотиком жителями, большая часть которых недобра к людям, которые не подчиняются их не вполне нормальным правилам.
Раскрывайте темную историю ретрофутуристического города, разыгрывая переплетающиеся истории трех тихих бунтарей, жителей Wellington Wells. Каждый из них проявляет свои сильные стороны и слабости, смотря на свое прошлое, готовясь к будущему и участвуя в действиях, которые нарушают спокойствие искусственно наполненного энтузиазмом общества.
Англия 1960-х, антиутопия
Сюжетная экшн-игра We Happy Few, события которой происходят в ретрофутуристическом городе Англии альтернативных 1960-х, держащемся на наркотике, позволяет скрываться, бороться и подчиняться, чтобы выбраться из бредового, помешанного на наркотике Joy мира.
Три переплетающихся рассказа
Играйте за трех героев, каждый из которых со своими недостатками исследует собственные связи с событиями, окружающими восстановление города Wellington Wells. У каждого из них своя уникальная сюжетная линия, в рамках которой они интерпретируют окружающие события и реагируют на них по-своему. Скрываясь, подчиняясь и сопротивляясь за каждого из них, вы попутно будете сталкиваться с черным юмором, каплей надежды и даже исправлением.
Ваша собственная антиутопия
Игру We Happy Few нельзя пройти два раза одинаково. При том что граждане Wellington Wells неизменно хотят, чтобы вы принимали свою дозу Joy, нормативно созданный мир обеспечивает различие и уникальность впечатлений от We Happy Few.
Принять дозу Joy… или нет. Решать вам.
Индивидуально настраиваемая игра
Кроме нормативно созданного мира, существует большое количество возможностей сделать свои впечатления от We Happy Few индивидуальными:
выбирайте уровень сложностей, рассчитанный на новичков или опытных игроков;
проходите сюжет игры или создайте индивидуальный экспериментальный мир в соответствии со своими предпочтениями;
испробуйте режим одной жизни, если хотите удовлетворить все свои мазохистские потребности;
собирайте рецепты, мусор и изготавливайте десятки видов оружия, инструментов и устройств;
проползайте, пробивайтесь или подчиняйтесь на своем пути через загадки и столкновения;
боритесь «голыми руками» или созданным вами сумасшедшим оружием.

Страница в Steam
Steam Application ID: 320240
Наличие рекламы: Отсутствует
Версия игры: 1.7.79954.1 + 2 DLC
Время установки: ~5-7 минут
Дополнения: Jolly Brolly
Дополнения : Roger & James in They Came From Below
Обои и Jolly Brolly DLC были доступны для версии игры в разработке.
Changelog for Update 1.7.79954 (added 25 March 2019):
This patch contains Arcade Mode, including three separate new ways to play We Happy Few. It also includes infrastructure to handle the upcoming DLC, and general performance optimizations, crash fixes, fixes for progression blockers, fixes for gameplay bugs, and localization fixes.
New Features
• Survival mode Added. Survival mode is a return to the Early Access survival experience. It has had all story elements removed, and is a mostly systemic mode. The mode includes tiles from the story mode that have had story elements removed, new areas and tiles, new onboarding, and a scoring system added.
• Night’s Watch mode Added. Night’s Watch is the opportunity to play as one of the wellies - or in this case, Constable Constable. You’ll have to hunt Downers throughout the night to make sure the streets are safe for the citizens of Wellington Wells in the morning, and includes a new enemy to fight.
• Sandbox mode Added. Sandbox mode allows you to tweak and change the procedural general system We Happy Few uses, with sometimes unpredictable results. Options that might result in unusual visual features or weird AI issues are marked with warnings, so use those settings at your own discretion. Basically, this is a mode to mess around in, and cheat/have fun as you’d like.
• Added game type indication to save game info when loading games.
• Added DLC menu.
General Bugs/Stability
• Fixed a crash on consoles when loading a save game inside the Doctor HQ in Arthur’s playthrough. This should unblock progression for anyone whose saved games were consistently crashing in this location.
• Fixed rare crash/infinite loading issues.
• UI fixes.
• Fixed issues with patrols/navmesh failing, causing NPCs to be in unusual places.
• Fixed issues with NPCs teleporting/attaching directly to you during combat.
• You can now equip a single gas mask when multiple are owned.
• Rarely, Doctors' saw weapons had collision and could make characters bounce erratically when both come in contact.
• Bobbies wearing gas mask are no longer immune to caltrops. That was quite silly.
• Added missing prompt to unlock a water pump if character has a lockpick already crafted in their inventory.
• Climbing onto the televisions in the streets no longer causes the camera to spin wildly.
• Opening the map no longer causes the current quest map marker to persist after the quest is completed.
• Player can no longer slip into areas when metal shutters open for NPCs (could break quests).
• Rain should no longer show up in the interior of the joy factory.
• Reloading the initial auto save will now correctly unlock the recipes for the Jolliest Brolly and Not So Jolly Brolly.
• Entering a shop at the same time as night comes causes no longer causes the player to be trapped inside.
• Spankers inside Wellie houses can no longer hit the player through walls and closed doors (tiny collision missing in the door frame).
• Bodies you are carrying will no longer disappear if there are too many corpses nearby.
• The term "non-lethal kills" in the statistics menu was dumb and now is less dumb (“takedowns”).
• Subtitle/language fixes (including several Britishims fixed).
• Localization fixes (including Arthur’s final cutscene - now translated correctly).
• Fixed various stuck spots/locations where you could access areas inappropriately (causing issues).
• Many small fixes, like animation skips, clipping art, etc.
Collectibles/Achievements
• Collecting a memory mask while the player character is talking will no longer result in the VO of the mask not playing.
• Broadcasts: Uncle Jack shows will now unlock in all cases when listening and looking at wall protruding screens in the Village.
• Fixed an issue with the “Gimme Shelter” achievement caused by failing the "A Model Citizen" quest.
• Fixed an issue with the “Cat Burglar” achievement, where getting hit while picking up a fake cat statue could cause it to disappear.
• Fixed an issue with the “Arthur Haste-ings achievement” caused by consuming a random obsolete phlash pill that could be found in an obscure location. Using any phlash pill should now unlock this achievement.
Encounter Fixes
• NPCs should no longer clip into the ground near the Rubble Pile at the Water Pumps.
• Removed unobtainable chest in the middle of a watch tower in the military camp.
• Fixed some save incompatibility issues and other blockers for players using saves from version 1.5 or earlier.
• Fixed rare/obscure/conditional quest blocking issues with the Church of Simon Says, the Cult of Jack, Hallucinogenic Salad, Haworth Labs, Plough Boy's Lunch, Possibly Heinous Package / Superb Meat Boy, Really Bad Gas, Speaker’s Corner, Cathouse, Rorke’s Drift Bridge, Home Cooking/Connect the Dots, Duck Soup, Plassey Bridge, Military Camp, Manned Flight, So Foul and Faraday.
• Ed Macmillan can no longer be lost. If you drop him, and he despawns, he’ll reappear at the point where you picked him up.
• Arthur - Alabaster Bobby in Haworth Labs will no longer find an adjacent room more interesting that the room he should be in (allowing him to be fought in all cases).
• Arthur - Edie Goes Downer: Loading in a game with the encounter/quest completed, no longer causes Arthur to repeat his quest completion dialog.
• Arthur - English Vice: Reform Club NPC barks are no longer persistent after leaving the level.
• Arthur - Future Perfect: Fixed incomplete video during "The House Of The Future" video with Jack.
• Arthur - Letter Of Transit: Fixed narrative inconsistency with Arthur mentioning cod liver oil before he knows he needs it.
• Arthur - Ravensholm - The Scottish Play: Ollie's model now behaves correctly with lighting during the cutscene.
• Arthur - The English Vice: Using the shock baton "Tickler" no longer causes the NPCs in the Reform Club to teleport.
• Arthur - The Great Stink: Fixed issue that could cause the worker keycard not to be available when needed. Any players stuck at this point should find a worker keycard either in their inventory or on the ground near the entrance to the underground.
• Arthur - The Scottish Play - Military Camp: Turning the subtitle option on, at the military base entrance, no longer displays a full page of dialogue obstructing the player's view.
• Ollie - Lud's Holm: Jumping under the Salamanca Bridge no longer causes the player to respawn stuck under the bridge.
• Ollie - Manned Flight: No more auto-saves after triggering Manned Flight and can't manually save after completing the first objective. Fixes progression blocker in this area.
• Ollie - No Place Like Home: The second Bobby no longer notices Victoria immediately.
• Ollie - The Gung Hoster: The objective marker in this quest is now a location marker, and will show the location of where to find the explosives and Private Baden-Powell properly.
• Ollie - The Truth Shall Set You Free - Uncle Jack's broadcast video will now pause appropriately during the cinematic for his last broadcast
• Ollie - Jericho: During the intro cutscene, the items Ollie takes out of his bag no longer have a duplicated version of them already on the table.
• Physics - Corporal Cheeseman and other NPCs on patrol should no longer fall out of world when hit by Ollie with an enhanced cricket bat.
• Sally - Hope Chest - Worldgen: A large patch of grass surrounding the chest no longer has a kill volume.
• Sally - Train Station now has a POI marker on the map.
more...
1. Установить игру setup_we_happy_few_79954.1_(64bit)_(28501).exe
2. Установить дополнение setup_we_happy_few_-_jolly_brolly_dlc_79954.1_(64bit)_(28501).exe
3. Установить дополнение setup_we_happy_few_-_they_came_from_below_79954.1_(64bit)_(28501).exe
4. Играть.


Контрольные суммы:
setup_we_happy_few_79954.1_(64bit)_(28501).exe MD5: 1C78B531268A323DE2412CD6D59E1385
setup_we_happy_few_-_jolly_brolly_dlc_79954.1_(64bit)_(28501).exe MD5: B5DD7C2A455A59E9F38A9623D0377373
setup_we_happy_few_-_they_came_from_below_79954.1_(64bit)_(28501).exe MD5: D065737151037687E01D91DF7D9BCD80[/spoiler]
Download
Для скачивания .torrent файлов необходима регистрация
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм

Страница 1 из 1

Ответить на тему

   Похожие торренты   Торрент