AUDIOCHECKER v2.0 beta (build 457) - by Dester -
[email protected]~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Started at: воскресенье, 08. 03. 2015. - 1:56.20
11 files found
01 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\01. Tancredi - Pensa, pensa, che sei mia figlia.flac
Extracted successfully
Conclusion: this track is CDDA with probability 100%
Tempfile successfully deleted.
02 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\02. Tancredi - Oh Dio! Crudel!... Ah! segnar invano io tento.flac
Extracted successfully
03 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\03. La pietra del paragone - Oh, come il fosco impetuoso nembo ci separo... Quell'alme pupille.flac
Extracted successfully
04 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\04. Otello - Che ascolto ahime... Ah, come mai non senti.flac
Extracted successfully
05 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\05. Il barbiere di Siviglia - Ecco ridente in cielo.flac
Extracted successfully
06 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\06. Il barbiere di Siviglia - Se il mio nome.flac
Extracted successfully
07 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\07. Il signor Bruschino - Deh! tuh m'assisti, amore.flac
Extracted successfully
08 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\08. L' occasione fa il ladro - D'ogni piu sacro impegno.flac
Extracted successfully
09 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\09. L'italiana in Algeri - Languir per una bella.flac
Extracted successfully
10 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\10. L' italiana in Algeri - Concedi, concedi, amor pietoso.flac
Extracted successfully
11 -===- C:\Users\Sony\Downloads\Raul Gimenez - Rossini Operatic Arias (1987)\11. La cenerentola - Principe piu non sei... Si, ritrovarla io giuro.flac
Extracted successfully
Finished at: воскресенье, 08. 03. 2015. - 2:01.13 (operation time: 0:04.53)