Главная| Трекер ▼| Поиск| Правила| FAQ| |
![]() |
|
Автор | Сообщение |
---|---|
Assassins
Модератор ![]() Сообщения: 87029 Откуда: Красноярск ![]() |
Tales of Maj'Eyal
![]() Год выпуска: 2012 Жанр: Ролевая игра, Пошаговая, Roguelike Разработчик: Netcore Издательство: Netcore Платформа: PC Версия: 1.4.5 Тип издания: Лицензия Язык интерфейса: английский Язык озвучки: английский Таблэтка: Не требуется Системные требования: Windows XP, Vista, 7, 8 Memory: 512 MB RAM Graphics: Any OpenGL capable video card. Hard Drive: 512 MB available space Описание: Tales of Maj'Eyal - если не лучший, то один из самых лучших рогаликов из ныне существующих. Поклонникам данного жанра эту игру представлять не надо. Tales of Maj'Eyal - лучший рогалик 2010, 2011 и 2012 годов. Действие начинается в век Возвышения - после 10 тысяч лет войны, хаоса и прочего бардака, таки установился относительный мир. Мир, в основном, справился с последствиями Войн Магов, и медленно залечивает свои раны. 122 года назад, был основан первый город Соединенных королевств - где в мире и согласии живут люди и хоббиты. Эльфы тихо-мирно живут в своих лесах, и никого не трогают, стараясь, чтобы мир забыл об их участии в тех войнах. Гномы потихоньку налаживают торговлю с Соединенными королевствами. Несмотря на активное участие магов в устранении последствий их войн, люди не забыли о том, кто их начал, поэтому, хоть открытая охота на магов и не ведется, их не слишком любят. Вокруг царит золотой век, цивилизации зализывают собственные раны после конфликта, длившегося несколько тысячелетий. Вы - приключенец, ищущий древние артефакты, сокровища, и жаждущий славы. - благо мест, где их можно найти, все еще немало. Что вы встретите на своем пути - победу или бесславный конец - узнайте сами. Включает в себя: Tales of Maj'Eyal Ashes of Urh'Rok DLC Embers of Rage DLC 1. Установить setup_tales_of_majeyal_2.9.0.11.exe 2. Установить setup_ashes_of_urhrok_2.5.0.9.exe 3. Установить setup_tales_of_majeyal_embers_of_rage_2.2.0.3.exe 3. Играть Changelog for update 1.4.5-Tales of Maj'Eyal / GOG-11 (Windows) / GOG-68 (Mac) / GOG-13 (Linux) and 1.0.2-Embers of Rage / GOG-3 (Windows and Linux) / GOG-68 (Mac) (added 29 February 2016): Tales of Maj'Eyal: Release highlights: - A few bugfixes Expanded changelist: - Fixed Aertherwalk teleporting on the opposite side of the target area - Stores can now ignore material levels with ignore_material_levels=true - Addons can have a new init.lua parameter like "required_addons = {'foobar', 'lulz'}" to only activate if those addons/dlcs are also active - Spellhunt Remnants can not be upgraded witha tinker inside, and says so - Flat damage resistance is now subject to disminishing returns, usign the same formula as foo-powers and saves; except on base of 40 (so up to 40 there is no disminishing at all) - Can not recall out of subvaults - Fixed VaultLevel generator to not abide "required_rooms" of parent zone Embers of Rage: - Mechanical Arms triggers on base turn instead of turn - Kaltor shop is .. better - Steam Generators egos will correctly update the steam regen on stats change (won't affect existing generators) - Fixed removing a steam generator with ego after the affecting stat has changed - Adventurers start with two injectors and one steam generator in their inventory - Walls to the training room in Kaltor's shop are not diggable anymore - Both injectors will appear on the hotkeys at birth - Pressing the hotkey bound to Double Shot works to confirm both shots now - Fixed "No Steam, No Palace. No Palace, No Palace!" to be actually obtainable - Added a bunch of npc tiles to the available custom tiles list at birth - Tools AAAs will not be empty in tier 2 or 4 zones - Fix Yeti proccing Ancestral Healing - Monocles and goggles visual customizations work correctly on orc females - Learning an antimagic talent from the [redacted] machine will correctly prompt for confirmation - Psyshot mindstar projection attack only works if the mindstar is not a psiblade - Steam Powered Armour talent does not disables on rest/run anymore - Fix a rare error from Mass Repair npc talent - Fixed Massive Physique description - Going back to the slumbering caves level 1 will not show the fall message - Mental Stimulator tinker changed to require only 1 level of Electricity - Molten Metal description is more explicit that it requires Furnace sustained - Fixed talking to Urthil's shop in the vanilla campaign with a tinker-enabled class while not having finished his quest - Fixed Rak'Shor Cunning prodigy to correctly refund half generic points, not prevent injectors/steam generators from working and correctly apply ghoul's speed penalty - Endboss will keep teleporting with you when you are grabbed - Titan battlesmasher prodigy replace by irresistible sun - Crafting artifacts shows the correct material tiers required even if you do not have them - Switching tiers on the tinker creation screen correctly changes the item preview - Algae in the krimbul water level are correctly considered underwater - Killing Aeryn gives the Gates of Morning quest if the player had not gained it yet - Killing Mindwall gives the quest for the camp, if the player had not gained it yet - Prevent Ak'Gishil from spawning in the lost city until a better fix can be found - Botanical Shell correctly procs under the target - Emergency Steam Purge only counts steam up to 100; to prevent stupidly powerful randbosses - Nerfed Dead Hide and Lifeless Rush - Prevents the ritches digs in gaets of morning from deleting stairs - Increased Stargazers max life a little - Limit max To The Arms power (for bosses mostly) - Increased To The Arms cooldown a little - Molten Point is now an "other" effect - Reduced To The Arms damage reduction a little - Nerf Punishment a bit, peaks around 250% now with heavy investment - Add cost to Furnace Vent - Fix Crystal Plating not having willpower - Reduced a little Tempest of Metal max doge - Reduced max damage cap on Grinding Shield - Fixed Pain Enhancement System to correctly require the achievement on the current char - Subcutaneous Metallisation effect reduced to "only" 100% of constitution and a 10 turns cooldown - Reduced Sawwheel drain a little - Battlefield Veteran efect for Sawwheel changed to increase the AOE attack damage - Grinding Shield cooldown upped a little - Tempest of Metal procs on attack instead of movement, a bit longer cooldown - Sawwheels does not damage when passing by (but still knocks back) but instead deals a big AOE attack on cancel/breaking, bit longer cooldown - Pain Enhancement System can only be active 6 turns out of 10 and does not affect strength - Pain Enhancement System only activates if it is not yet active (meaning no more super uber stacking) Помоги нашему сайту на расходы за сервер и качай торренты НЕОГРАНИЧЕННО!Пожертвовать 100 ₽ ![]() Или 2204 1201 2214 8816, с комментарием "Помощь трекеру" Связь с администрацией |
Страница 1 из 1 |
![]() |
|