Главная| Трекер ▼| Поиск| Правила| FAQ| |
Автор | Сообщение |
---|---|
Assassins
Модератор ![]() Сообщения: 87029 Откуда: Красноярск ![]() |
Majestic Nights
![]() Год выпуска: 30 окт, 2014 Жанр: Приключения и квесты Разработчик: Epiphany Games Издательство: Epiphany Games Платформа: PC Версия игры v1.0u3 от 5 ноября 2015г. Тип издания: Repack Язык интерфейса: Aнглийский Таблетка: HI2U Операционная система: Windows XP/Vista7/8 Процессор: Pentium IV 1,8 ГГц Оперативная память: 1 Гб Видеокарта: 512 Мб Свободного места на жестком диске: 2 GB Конспиративные теории, наряду с неоновыми вывесками, кокаином и расцветом капитализма, остаются одной из самых характерных черт Америки восьмидесятых годов. И хотя многие яркие события в истории США — Уотергейт, Розуэлл, Зона 51 и убийство Кеннеди — случились в предшествующие десятилетия, восьмидесятые прошли в атмосфере громких политических скандалов — как, например, Иран-контрас. Иными словами, конспиративные теории и связанная с ними деятельность является чуть ли не любимейшим времяпрепровождением в Штатах. Поэтому со своей новой игрой — Majestic Nights — компания Epiphany Games надеется попасть в самое сердце паранойи, атмосферы повышенной секретности и сопутствующих им интеллектуальных штурмов. Разработчики признаются, что сами в итоге стали конспирологами. В игре — двое героев. Агент с позывным «Инсайдер» присутствовал на месте многих загадочных событий в истории человечества и даже поучаствовал в некоторых. Частный детектив Кэл, напротив, далека от заговоров, хотя её прошлое настолько темное, что она сама не знает всех тайн. Первый сезон, разбитый на шесть глав, охватывает с 1981 по 1984 годы. В каждом эпизоде героев ждёт новое расследование. Игрокам предстоит использовать смекалку, скрытность и иногда грубую силу, расследуя хитросплетение глобальных заговоров.Раздача обновлена добавлены новые эпизоды Majestic Nights [Season 1] Chapters 0-2 Ничего не вырезано/Не перекодировано 100% Присутствует весь первый сезон, включая главы 0,1,2 Версия игры v1.0u3 от 5 ноября 2015г. »Автор репака-АRMENIAC Lets try that again! 5 НОЯБРЯ - MORGAN FROM EPIPHANY So the mystical Valve engineers have fixed the problem, I hope if anyone has an issue let me know. I hope you all like Chapter 2, I think it’s a really awesome Chapter. I was really sad when I couldn't release it on the day we finally finished it, our team put in some serious hours at the end to get it done. Enjoy and once again problems, I'm here. Wall Papers will be done hopefully next week, new tracks for sound track will take longer as there is many tracks to be mastered. Everyone at the Epiphany Studio is hoping you like this chapter and enjoy this quickly eclectic game as much as we do. v1.0u3: Art: Fixed NPC's glitching into the floor in Chapter 0 Whiskey-A-Go-Go. Fixed Shotgun particle emitter. Fixed some assets not rendering outlines correctly. Added an Icon for the Silenced Pistol. Audio: Changed Music in Chapter 0 – Whisky. Adjusted ambient sounds in various levels. Fixed lock picking sounds not playing. Improved music during level transitions. Improved music in some levels. Added music to Chapter 1 - Whiskey. Code: Corpses can no longer speak. Reduced camera zoom while in Adventure mode. AI Overhaul – improves AI responsiveness, predictability, and difficulty. AI’s will no longer attack the player during a Matinee. AI’s no longer attempt to investigate a sound through a wall. Fixed shooting from cover not targeting correctly. Fixed melee attacks passing through walls. Fixed Dialogue panel not closing between levels. Player now gets a faint white outline when in stealth. Slow Motion death effect is now shorter. Fixed picking up the uzi in Chapter 1 – Area 50 not immediately removing the pistol. Fixed interacting through walls. Fixed Katana not dealing damage in Chapter 1 – Area 50 – B1 armoury doorway. Being spotted by an AI no longer triggers a slow motion effect. Added slow motion effect for Stealth Kills. Fixed unable to shoot tall enemies under some circumstances. Bullets now follow the path indicated by the targeting laser. Fixed respawning with a weapon holstered, even if they no longer have it. Player now takes 50% less damage while in cover. Fixed getting shot through solid objects when very close or during poor performance. Fixed opening Evidence in the Binder occasionally preventing the player from ever closing it. Added keyboard bindings for Open Binder (Q), Show Inventory (I), Show Objectives (O), and Show Case Files (C). Pressing Escape while the Binder is open now closes it. Characters now get darker when inside a Stealth Volume. Fixed Dialogue sometimes showing the wrong character information. Levels: Improved Dialogue in A50. Improved Stealth in A50. Added more content to A50. Added new Radio distraction in A50-1. Patrolling AI's in A50 Ext will execute dialogue with the player. Added dialogue for the Suit protecting the locker in A50 Ext. Fixed Boiler in Area 50. Fixed Green Tank in Area 50. Added new Dialogue to Chapter 01 - Whisky Entry. Expanded Case Files for 01 - 03_1 Whisky Entry. Expanded Case Files for 01 - 06_2 Cardholders Basement. Added more content to 01 - 06_2 Cardholders Basement. Added Internal Monologue to signal the end of each level. Added Teletext prompt when entering a new level Tweaked AI Weapons for better balance. Fixed being able to shoot through walls in some locations Added new and improved some content in various levels. Added tutorials for changing weapons. Adjusted Stealth in various levels. Adjusted Radio Matinee in Chapter 1 – Area 50 - B1 Rebalanced some enemy types. Added more stealth and cover areas to some levels. Fixed getting seen and shot through some objects in some levels. Fixed kicking Chuck not transitioning to next level in Chapter 0 - Whiskey Exterior. Added a Silenced Pistol to Chapter 0. Fixed talking to Agent <REDACTED> during combat in Chapter 1 - Area 50. Fixed Triggering Carl Matinee more than once. Fixed not staying hostile under some circumstances in Chapter 1 - Rand Corp. Fixed some areas of Chapter 0 - Whiskey Exterior Navigation. Shotgun now has a targeting laser. Reduced ranges on enemy weapons across many levels. Fixed Enemies hearing silenced pistol as if it were a normal pistol. Установить Играть Alicemare / Кошмар Алисы Agapan Alter A.I.L.A. Genesis Attack On Titan / Атака на Титанов Ballpoint Universe Bloody Streets / Кровавые улицы Breakout Invaders Canyon Capers Cat Game / Кошкина Игра Chain Of Retribution / Цепи Возмездия Chibiwa Chicken Invaders Ultimate Omelette: Thanksgiving Edition Claws and Feathers / Птичий переполох Corpse Party / Вечеринка мёртвых Crafting Story Dragon Dish / Драконовы Меры Dreaming Mary/Meчтающая Мари Epic Battle Fantasy 4 Expendabros / Неудержимые Final Fantasy Blackmoon Prophecy Plus Global Outbreak: Doomsday Edition Ghost School / Призрачная Школа Grimind GunHound Ex Halfway Ionball 2: Ionstorm Lovely Planet / Прекрасная Планета Mad Father / Безумный Отец Malevich Meltdown Mega World Smash Misao / Мисао Mutant Colossus from Outer Space Painted Heart / Окрашенное Сердце Rodina / Родина Sailor Moon Game Universe Sailor Moon RPG:Moon Child SAILOR MOON ANOTHER STORY 2 Seven Mysteries / Семь Тайн Shovel Knight Soccer Physics Super Time Force Ultra Taxi The Crooked Man / Kривой Человек The Fall Episode 1 Vampire Hunter D Vanish / Исчезнуть Vector Velocibox Vintage Year Witchworks/ Ведьма за работой Помоги нашему сайту на расходы за сервер и качай торренты НЕОГРАНИЧЕННО!Пожертвовать 100 ₽ ![]() Или 2204 1201 2214 8816, с комментарием "Помощь трекеру" Связь с администрацией |
Страница 1 из 1 |
![]() |