RONIN
Год выпуска: 30 июн, 2015
Жанр: Arcade, Stealth Action
Разработчик: Tomasz Wacławek
Издательство: Devolver Digital
Платформа: PC
Версия игры Update 9
Тип издания: Repack
Язык интерфейса: Русский, aнглийский, польский, немецкий, французский, испанский, румынский, итальянский, португальский, магярский
Таблетка: Аlias
Операционная система: Windows XP/Vista/7/8
Процессор: Pentium IV 2.0 ГГц
Оперативная память: 1 Gb
Видеокартар: OpenGL 3.0 compliant video card
Свободного места на жестком диске: 300mb
Ronin - аркадный стелс-платформер о ниндзя, который будет лазить по стенам, совершать виртуозные прыжки с помощью крюка на веревке, и расправляться с врагами в пошаговых боях! Ниндзя может лазить по стенам, делать перекаты, раскачиваться на веревке, свешиваться с крыши, и совершать брутальные атаки с помощью меча.
Зажав ЛКМ вы включите "режим прыжка", в котором время останавливается, и вы можете спокойно рассчитать траекторию прыжка.
Время также останавливается если вас заметили враги, и вы можете красиво распланировать ваши дальнейшие действия.
RONIN Game TrailerRONIN. Gameplay.Update Changelog
Update #9
- fixed wall glitch bug and by fix I mean I forbid you to exploit it and if you do it its now your fault
- added Mac and Linux builds
- hints!!1
Update #8
- picking up the sword no longer requires a turn but it grants only one combo point now
- tweaked several levels to be more open ended
- setting off the alarm in new game plus is now a fail state
- added an option to turn off hints... just kidding, you will never get rid of hints:D
Update #7
- jump projection in combat will now indicate when the turn will end
- hopefully fixed the bug that made the hero fly through floor - please report if its still happening
- added hints back to game
Update #6
- added ability to pull rope in combat
- added "spotted!" notification to NPCes
- removed hints from game
Update #5
- new intermission menu art
- game will now stay paused after combat if any enemies are alarmed
- in addition to being helpful, hints are now also entertaining
Update #4
- huge changes to enemies with automatic weapons - they do not fire in cones anymore but in new game plus they do fire in much wider cones so new game plus is now VERY HARD
- added checkpoints after combat
- added automatic pause while outside of combat and an opportunity for an attack comes up and the hero is swinging on a rope
- hints are now super helpful
Update #3
- jump projection now shows whether you will land on a platform or not (it might be seriously bugged so please report any glitches)
- somehow managed to make hints even more helpful and essential
Update #2
- slightly optimized memory usage - game should start up faster, as a side effect you can now edit level art (and for example add graffiti to Raid)
- some boring bugfixing
- Neurotoxins Lab cannot be ghosted anymore
- removed tracers from enemies with automatic weapons
- restarting the level now requires confirmation
- hints are now more helpful
Update #1
- picking up the sword (or catching it in air) increases combo by 2
- improved skill menu navigation
- slightly rebalanced Raid to be easier
- improved platform collision detection
- added tracers to enemies with automatic weapons
- hints are now more helpful
- fixed some bugs that memory of I already repressed
Ничего не вырезано/Не перекодировано 100%
Версия игры Update #9
Автор репака-ARMENIAC