Регистрация ·  Логин: Пароль: Запомнить   · Забыли пароль?




Ответить на тему
Автор Сообщение

Модератор
Аватара пользователя

С нами: 11 лет 1 месяц
Сообщения: 87029
Откуда: Красноярск
СССР

Сообщение 15 ноя 2015, 13:24 

[Цитировать]


Год выпуска: 2014
Жанр: RPG / Стратегия / Симулятор
Версия: v0.65.3
Разработчик: Lo-Fi Games
Издательство: Lo-Fi Games
Тип издания: Пиратка
Язык интерфейса: EN
Язык озвучки: EN
Таблэтка: Не требуется
Системные требования:
OS: Windows
Processor: Dual-core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Pixel shader 3.0 capable card
DirectX: 9.0c
Hard Drive: 2800 MB HD space
Добавленны защитные Турели
Описание:
- Гибридный жанр RTS-RPG. Нет характеристик героя с искусственным повышением силы и всего остального. Каждый персонаж и NPC, которых Вы встречаете, потенциально равны, и имеет имя, жизнь.
- Вы не избранный. Вы не великий и могучий супергерой. У Вас не будет больше "хитпойнтов", чем у всех остальных. Вы не центр вселенной, и Вы не являетесь специальным, если Вы не работаете над этим.
- Freeform геймплей в рамках единого игрового мира протяженностью более 400 квадратных километров. Игра никогда не будет стремиться ограничивать Вас или ограничить Ваш личный стиль игры.
- Изменения и возможности геймплея. Ведите себя хорошо, будьте злым, деловым человеком, вором, живите в городе, в пустыне, присоединитесь к армии, сражайтесь с армией, путешествуйте в одиночку, путешествуйте толпой, стройте крепости, разрушайте города...
- Покупайте и модернизируйте свои собственные здания, чтобы использовать как безопасное убежище, когда дела идут плохо, или использовать их для своего бизнеса.
- Следите за ранеными товарищами в отряде и доставьте их всех домой живыми.
- Динамичный, постоянно меняющийся мир. Помогайте или препятствуйте кому-либо, или будьте одиночкой, мир не остановится. Это не просто «игра», Вы выживаете в симуляторе мира.
- Абсолютно никакой системы уровней. Мир не повышает уровень вместе с вами, и магазины не меняют свой инвентарь, держа только элементы, соответствующие вашему уровню. В начале игры практически все будут сильнее, чем Вы, и выживание всегда будет борьбой.
- Реалистичная медицинская система, которая влияет на геймплей. Персонаж с раненой ногой будет хромать или ползать и замедлять весь отряд, раненые руки означают, что Вы должны использовать свой меч одной рукой или вообще не использовать. Потеряйте глаз и это повлияет на ваше поле зрения. Потеря крови означает, что вы можете упасть в обморок, и кровь будет привлекать хищников. Истощение влияет на силы и увеличивается с тяжелым весовым оборудованием, погодой, потерей крови и жаждой. Оторванные конечности потребуют дорогостоящие роботы-заменители.
- Умный ИИ, который позволяет персонажам рассуждать и работать над долгосрочными целями и желаниями. Отряды работают вместе и несут раненых в безопасное место. Персонажей можно настроить под себя.
- Помогайте или конфликтуйте с различными фракциям в мире во время выживания в суровых условиях пустыни.
- Независимо разработанная игра без влияния людей в серых костюмах, которые никогда раньше не играли в игры.
- Оригинальный игровой мир. Там нет фэнтези клише. Нет магии.
- Реалистичная симуляция физики. Технология PhysX предоставляется по лицензии от корпорации NVIDIA.
-Каннибалы ворующее раненых в бою людей. после чего сьедают.
0.65.3
There is now an alternative exe file called "kenshi32bitOS.exe". If you have 32-bit windows and experience crashes, try running this one instead and see if things improve. (Also you should get 64-bit windows).
Newgame available from the menu in-game
Build speed is slower now.
Build buttons look nicer, and you can build outdated tech too, not just the new stuff
Improved the camera behaviour around walls
Doors get bashed in quicker, and all the buildings have properly balanced door-health values.
Sped up the door on the Small Shack
BUGFIXES
Improvements to the gate-opening AI bug, but it's not perfect yet (waiting for pathfinder update). But it is a little better.
Fixed a certain load game crash
0.65.1Edit
Character stats weren't increasing, fixed now.
Fixed the wall Высота bug when placing walls
Fixed an inventory item duplication bug
0.65.0Edit
FEATURES
New Walls and gates (level 1 & 2). Old walls are phased out. Levels 3-5 are coming soon, along with defence towers.
BUGFIXES
Fixed the corrupted character stats (usually dexterity) bug. Existing corrupted characters will be fixed, but stats will be guessed.
Characters can't shoot themselves anymore
Halved the number of targeted bandit assaults, as it's only a temporary system for now.
Fixed build mode crash
Few other small crash fixes
0.64Edit
0.64.2Edit
Fixed turret category not showing in the build menu
Hopefully fixed the rare occurrence of characters attaching to harpoons and getting shot off into the distance.
Fixed duplicating inventory items bug
Fixed a crash during building placement
0.64.1Edit
Fixed map screen crash
Fixed wall ramps
0.64.0Edit
Added crossbow turrets!
Added a get up off the floor animation, as a temporary improvement to the medical system feel
Improved the encounter rate, so hopefully you will run into bandits more, like in older versions.
Toughness XP is based on amount of damage received, instead of enemy attack skill. More pain = more gain.
New sky system now in place
Medkits in your inventory have GUI bars to show how full/empty they are.
BUG FIXES
Combat sword hit-boxes and ranges have been refined, so less missing your targets
Characters who cant carry anyone because they've got an injury will let you know, instead of just standing there
Wounded arms now stop dangling once healed
Stacking medkits won't re-charge them, they will merge instead.
Fixed the AI for the "bodyguard" task. It can also now be shift-clicked to make it a permanent job.
Renamed city of Catan to "Capan" since I found out "Catan" is already the name of a well-known boardgame.
Fixed the vanishing hair bug
0.62Edit
0.62.1Edit
Fixes crashes
Makes the bandit attacks less frequent
0.62.0Edit
Your base will get randomly assaulted by dust bandits, starving bandits, and sometimes cannibals.
Sometimes the hungry bandits will try to rob you and take all your resources. Lock up your storage boxes in a safe building!
(Added the Splinting feature back in. Splint kits now work, but can only be used on arms and legs. It's automatically done during first aid if the medic has a splint kit.
Added auto-save to the options
Shopkeepers and their bodyguards won't keep running out to save the town, all town guards won't stray too far from a town when chasing down enemies
Shortened some of the level 1 research, all research 25% faster, building speed 2x slower
Added a new farming village, planning to do more with it later
BUGFIXES
I fixed a pretty significant memory leak, so hopefully that fixes or at least improves the "super crash"s
dust bandit raids now go home after defeating you
added in female backpack models and a few other clothing tweaks
Fixed a ton of bugs in the faction assault system
Fixed a bug that gave all hungry bandits a +5 to combat skills
Fixed the "Failed to load compositor" crash that some systems were getting. (untested)
Fixed the multiplying/vanishing shopkeepers when big changes made to the population options (import required to restore shopkeepers)(untested)
Put error logging and "save failed" warning message to try and catch the cause of corrupt savegames
Fixed KO time increasing when loading game
Many crashes fixed from player crash dumps
0.61Edit
0.61.1Edit
BUGFIXES
Fixed interior buildings vanishing when you build something
Fixed population sliders affecting shopkeepers (import)
Fixed first building sometimes getting linked to wrong town for power consumption
0.61.0Edit
If a vital bodypart (head/chest/stomach) goes below 0, then it causes a knockout
A knockout is based on a timer countdown. The time is a total of all the characters damage, including bloodloss (head counts for double time, limbs count for half)
Once this timer counts down to 0, the character can get up again if his vital parts are still above -50
Vital bodyparts slowly degenerate when they are below 0 (unless bandaged). So once its below -50, you will die without medical attention.
Once a vital bodypart degenerates below the -50 point he will go into a coma and can't wake up until all vitals are above 0 again.
If blood goes below 0, he will KO. However once the KO timer runs out and blood goes above 0 and he gets up again, the next KO point for bloodloss will be -25. This allows him to fight a bit more, gets him closer to risk of death, and prevents the "constantly getting up then going down again in one hit" problem.
So a character can get up and fight again with, say, -30 chest damage. He will go down again instantly if he is hit in the chest, and it will be worsening the whole time if he doesn't get it bandaged
As before if a vital bodypart reaches -100 then it means death
If a non vital bodypart (eg an arm) goes below -100 then it will cause slow bloodloss until death. Eventually I will implement severance, so -100 will mean you lose the limb and will need a robotic replacement.
The end result:
After a battle, some characters may die, some may lose limbs, some will go into prolonged comas, others will recover and heal themselves or die later. They never get stuck in a limbo state where they are unconscious forever. Battles are more interesting.
New "Toughness" stat:
I said before that you reach a critical point of no return when your health goes below -50. That was a lie, the actual number is based on your toughness and can range from -10 to -80 if you are mega-tough.
Toughness stat is increased primarily by getting hurt.
Toughness has a huge XP bonus if you are fighting while critically wounded or crippled
You earn a huge toughness XP reward if you force your characters to get up and fight again while they are down and "Playing dead" so that the enemy leaves. 'Cus that's a tough thing to do. The bonus is also multiplied by how many of them there are.
Affects damage resistance instead of Melee Defence
OTHER STUFF
Way more bandits
Stats window has more useful information, derived stats and training advice
blood recovery rate reduced from 0.5 to 0.3
Cannibals use clubs so victims don't die on the way to the cages
Cannibals are a little stronger to compensate for using clubs
BUGFIXES
Fixed shopkeepers not coming back to their shops
Fixed stats of Sleeveless longcoat
Fixed that random crash that was going on
Fixed some rare crash on load bug .
            
Download
Для скачивания .torrent файлов необходима регистрация
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм

Страница 1 из 1

Ответить на тему

   Похожие торренты   Торрент