Регистрация ·  Логин: Пароль: Запомнить   · Забыли пароль?




Ответить на тему
Автор Сообщение

Модератор
Аватара пользователя

С нами: 11 лет 4 месяца
Сообщения: 87029
Откуда: Красноярск
СССР

Сообщение 05 мар 2014, 01:47 

[Цитировать]



Год выпуска:25 февраля 2011
Жанр:Strategy (Real-time / Tactical) / 3D
Разработчик:Crenetic Studios
Издательство:Meridian4
Платформа:PC
Язык интерфейса:Английский
Язык озвучки:Английский
Тип издания:Лицензия (Steam-Rip)
Таблетка:Не требуется
Системные требования:
рекомендуемые:
Операционная система XP / Vista® / Windows® 7
Процессор AMD Athlon 64 X2 Core 2 Duo 2.4 ГГц
Оперативная память 1 ГБ ОЗУ (2 ГБ Vista® / Windows 7)
Видео ATI Radeon X1800 NVIDIA GeForce 7800
Свободное место на диске 2 ГБ
Описание: Trapped Dead — тактическая стратегия в реальном времени в традициях таких игр, как «Commandos» и «Desperados». Вы и ваши друзья контролируете ваших персонажей с видом от третьего лица. Сценарий игры вдохновлен успешными фильмами ужасов 80-х годов. Также присутствует кооперативный режим игры для 4 игроков.

История начинается в ранних 80-х в маленьком городке Хедж Хилл возле Канзаса в штате Миссури. Попытки создать новый, генномодифицированный сорт кукурузы, обернулись появлением вируса, мутировавшего, переходя по пищевой цепи. Собака, раненая инфицированным животным, распространила вирус и быстро заразила все население провинциального городка. Майк и Джеральд, ученики колледжа, оказались в центре этого ужасающего события. Подъехав к заправочной станции недалеко от Хедж Хилл, они и не знали о вирусе, который уже достиг АЗС и ее сотрудников...
.

Ужасающая, кинематографичная атмосфера игры.
Тактический геймплей с многочисленными шокирующими и удивляющими элементами.
Хорошо проработанные локации, такие как почта, тюрьма, мусорная свалка и многое другое.
6 различных персонажей.
Играйте одни или с друзьями в кооперативном режиме.
Интерактивное и динамичное окружение, включая различные ловушки.
Множество оружия, устройств и других предметов.
Распаковать игру используя Trapped.Dead.EN-R.G.Игроманы.exe
Запускать игру с TrappedDead.exe (...\steamapps\common\Trapped Dead\bin\)
Trapped Dead (от 06.06.12 )
Version - 1.1.0.0
          
Patchnotes Trapped Dead 1.1.0.0

GENERAL:
- fixed savegame bug where all characters disappeared when restarting a level after loading a savegame
- removed online activation tool
- several text and layout adjustments
- added proper PhysX DLLs to package
- item pop-up text is now removed when the item is picked up
- adjusted walkable areas in Weapon Shop and Shooting Range level
- fixed mouse trapped inside an area that is smaller than the current window
- fixed crash during fights when weapon was destroyed (e.g. grenades)
- fixed a bug that an attack loop was repeated over and over again
- changed some movement parameters for quicker turning and pathfinding around corners
- stamina change due to movement or melee fight is now unique for every character
- several balancing issues addressed
- fixed input bug where fast clicking interrupted a started attack
- ranged weapon cursor will now fade out if target is out of range
- fixed bug where you can't interrupt the current movement by attacking something
- increased attack speed of some zombies
- fixed AI pathfinding states after attack
- fixed AI sensor update intervals and location detection
- fixed crash in AI sensor array update
- fixed crash during automatic door using
- fixed visibility detection inside buildings (roof on/off)
- fixed some localization bugs
- converted UI text to UNICODE for all language versions
- new font for UNICODE versions
- fixed user name "guessing" for UNICODE machines
- fixed text input for UNICODE characters
- shopping street: crossbow position fixed, savespots relocated
- military base: reduced number of spawning zombies in hangars
- fixed video adapter detection, now done during every engine startup
- zombies won't raise again if they were killed during stun

MULTIPLAYER:
- 'Ready' button in bunker is now enabled as soon as a character is selected by the client
- fixed item synchronization in bunker when a client has already selected some items and a new client joins
- new messages about network state
- increased pushback to zombies because of disabled ragdoll
- fixed crash in explosive scene objects handling (barrels)
- player name can now be chosen in Host or Join Menu
- special handling for multiplayer mission events where party setup differs from storyline
- fixed "locked" characters in bunker
- refactored fight system for multiplayer matches to avoid double hits on client
- fixed AI's dead target handling, not all references to player were removed
- adjusted some mission goals, so that a mission can be completed without special characters
- username changes in host/join menu will now be applied immediately
- removed friendly fire completely
- fixed chat message to prevent buffer overflows/crashes
- chat input line will not be erased when a new message arrives while typing
- reduced network bandwith for AI and entity handling by 50-75%
Trapped Dead Patch 1.0.71.0

GENERAL:
- several text and layout adjustments
- item pop-up text is now removed when the item is picked up
- adjusted walkable areas in Weapon Shop and Shooting Range level
- fixed mouse trapped inside an area that is smaller than the current window
- fixed crash during fights when weapon was destroyed (e.g. grenades)
- fixed a bug that an attack loop was repeated over and over again
- changed some movement parameters for quicker turning and pathfinding around corners
- stamina change due to movement or melee fight is now unique for every character
- several balancing issues addressed
- fixed input bug where fast clicking interrupted a started attack
- ranged weapon cursor will now fade out if target is out of range
- fixed bug where you can't interrupt the current movement by attacking something
- increased attack speed of some zombies
- fixed AI pathfinding states after attack
- fixed AI sensor update intervals and location detection
- fixed crash in AI sensor array update

MULTIPLAYER:
- 'Ready' button in bunker is now enabled as soon as a character is selected by the client
- fixed item synchronization in bunker when a client has already selected some items and a new client joins
- new messages about network state
- increased pushback to zombies because of disabled ragdoll
- fixed crash in explosive scene objects handling (barrels)
- player name can now be chosen in Host or Join Menu
- special handling for multiplayer mission events where party setup differs from storyline
- fixed "locked" characters in bunker
- Refactored fight system for multiplayer matches to avoid double hits on client
- fixed AI's dead target handling, not all references to player were removed

© Оформление by rocky balboa www.rustorka.com
Download
Для скачивания .torrent файлов необходима регистрация
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм

Страница 1 из 1

Ответить на тему

   Похожие торренты   Торрент